duminică, 7 mai 2017

Ce zi e azi?


Azi am pus tampeste aceeasi intrebare tuturor oamenilor pe care i-am vazut azi si pe care ii cunosc. I-am intrebat: Ce zi e azi? Raspunsurile nu au incetat sa apara. Am primit raspunsuri de genul: azi e marti, e marti, e 7 mai, e marti, 7 mai. Apoi am fost putin dezamagit…


De ce am fost dezamagit?

Ma asteptam ca azi sa fie altceva. Ma asteptam ca azi sa fie ziua in care zambesc mai mult, ziua in care imi vizitez mama pe care nu am mai vazut-o de trei luni, ziua in care o sa fac doar ceea ce vreau si ceea ce imi place. In schimb, azi e doar marti, 7 mai.

Poate ca sunt prea profund si vreau prea mult sa vad o schimbare fizica in oameni, poate vreau sa vad ca si ei vor si ca sunt dispusi sa spuna cu ce vor si cum or sa schimbe lucrurile in bine. Pana la urma, doar nu ma asteptam sa primesc un alt raspuns la intrebarea Ce zi e azi?.

E marti, e 7 mai, normal ca ai si tu un telefon mobil in care poti verifica ce zi, an, secol, ora, milisecunda, minut este.


Vreau sa vad schimbarea in oameni, e de datoria lor. Daca eu o sa schimb lucruri in bine si ei trebuie sa o faca. Daca eu o sa ma schimb, si ei trebuie sa se schimbe. De azi, de pe 7 mai. Azi trebuie sa ne schimbam cu totii. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu